چرا بیماری کلیوی می کنید و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماری کلیوی می کنید و چگونه آن را درمان

چرا شما به بیماری های کلیوی و چگونه آن را درمان؟ در واقع، بیماری های کلیوی - بیماری کلیوی مترقی، از آن آسان است برای درمان نیست. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان آن می آید، ما نیاز به در نظر بسیاری از عوامل.

چرا شما به بیماری های کلیوی؟

دلیل اصلی این است که سیستم ایمنی ذاتی خود را قوی نیست، به طوری که مسائل خارجی به راحتی می توانید حمله بدن شما، در عین حال آنها سیستم ایمنی ذاتی خود را از بین ببرد. سپس پشتیبان گیری سیستم ایمنی بدن شما فعال خواهد شد، اما به دلیل پشتیبان گیری سیستم ایمنی بدن شما و کثیف، بنابراین آنتی بادی ها و Alexina، که در یک نسخه پشتیبان تهیه سیستم ایمنی بدن اختلال تولید، غیر طبیعی هستند. بنابراین، هنگامی که این آنتی بادی و آنتی ژن Aleksino ترکیب شده، آنها immunocomplex غیر طبیعی تشکیل می دهد. این کمپلکسهای ایمنی می تواند توسط کلیه ها نمی توان تخلیه، به طوری که آنها را به جریان خون، نه تنها کلیه ها، بلکه ارگان های دیگر خود را به تدریج آسیب دیده است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

فقط اگر ما از این بیماری ها خلاص شوید، ما می توانیم آن مناسب و کارآمد برای درمان. اگر چه شما در حال حاضر تصویب این مرحله، سطح آنتی بادی ها و تعداد و موقعیت از انواع مختلف سموم متفاوت از فردی به فرد. به عنوان مثال، یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی، شما باید برای رفتن به درمان های مختلف با توجه به شرایط خود را.

با این حال، بدون توجه به آنچه شما درمان را انتخاب کنید، باید آن را قادر به رفع بیماری های کلیوی و بهبود عملکرد کلیه باشد. از آنجا که همه این بیماری کلیوی در ارتباط با اختلال کلیوی، و کاهش عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان بیماری های کلیوی، و یا می خواهید برای نظارت بر بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما سعی خواهیم کرد به انجام همه چیز ممکن است، به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: